dilluns, 10 de desembre del 2012



Hola



Sóc en POL ESTANY,



alumne del IES Celestí Bellera i aquest és el bloc ,del meu treball de recerca, al qual hi aniré posant tot el contingut que cregui idoni per la presentació del meu Treball de Recerca; Els efectes òptics.


Principalment em centraré en l' ANAMORFOSI. 








La principal raó per la qual he triat el món dels efectes òptics ha sigut gràcies a l' Escher . El vaig conèixer (la seva obra) en un museu a Holanda. Els seus dibuixos i el món personal que representa em van captivar. Un dibuixant matemàtic d'allò més treballador i constant, a la part que curiós pel món que l'envoltava. 

Aquest sóc jo amb un llibre que recull la majoria de les seves obres i cites més famoses 


També vull esmentar la visita que vaig fer al taller de l'Eva Arrizabalaga, una artista (amb l'estudi a Cardedeu) que pinta llenços al oli amb falces perspectives, rajoles geomètriques i enganys a la percepció.

Aquesta és la seva pàgina web www.eva-arrizabalaga.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada